? ??????????????Totally Vaycay!? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??10 Grabs Today. 3875 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Shhh... Listen? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??10 Grabs Today. 1708 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

السبت، 20 يونيو 2009

رجاء


رجاء ياجماعة الدعاء بالتوفيق لطلبة الثانوية

وخصوصا الانسة العسولة الدكتورة ان شاء الله منوره

-----الشهيرة بمنورة ال
لانها طلبت منى وطلباتها أوامر انى ادع لها انا وكل زوار المدونة
دى عندها فيزياء ياناس

هو مفيش رحمه

يارب وفقها وحقق لها احلامها هى وكل الطلبة

حتى أبو الرخامة وفقه يارب

20 التعليقات:

Anonymous يقول...

ههههههههههههههههه الصراحة صورة طبق الاصل ده انا طلعت عينى وعين اهلى من اول الموجة وصدى الصوت لحد الدينامو وتداخل الضوء يلا على اجر يارب ويخلصنى منها على خيير انا لو عليا اسيبها ما انا هاجوز واقعد ف البيت بس عشان امى وابويا بس مش اكتر يلا موبايلات بقى هه مبوء باى

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

ياريت فعلاً ندعيلهم جامد
أنا كمان أختي الصغيرة عندها فيزياء

ربنا ييسرلهم الصعب
ويوفقهم في إمتحاناتهم

لورنس العرب يقول...

الله يوفق الجميع ان شاء الله

well يقول...

ربنا يوفقهم ويحقق احلامهم هما وجميع الطلبة
لما قريت البوست ده افتكرت فكرة كانت عندى زمان كنت بفكر فيها بعد كل امتحان فى ثانوى
وهى مافيا الثانوية العامة ...كنت بفكر اخطف وزير التربية والتعليم والناس اللى بتكتب الامتحنات
عاد لينتقم....
مرة تانية ربنا يوفقهم هما وجميع الطلبة

osama44 اسامه 44 يقول...

سلام عليكم

تحيه طيبه وبعد
بجد بوست رائع
وصورة البت اللى فى الصوره بجد ابلغ دليل على المعاناه اللى بتحصل لطالب الثانويه
رساله الى كل طالب لم يحالفه الحظ فى تحصيل مجموع كبير
لا تحزن مش لازم تخش الهندسه او الطب او اقتصاد وعلوم سياسيه
المهم انك الكليه اللى هتخشها تبقى ناجح فيها حتى لو كلية الالعاب رياضيه الصراحه ما بقتش تفرق المهم انت هتشتغل ايه بعد ماتخلص
وفى النهايه
التوفيق لكل طالب بيذاكر او مابيذكرش

GiGi world يقول...

ربنا يكرمك
ويارب يكرمك كل الطلبه فى الثانويه العامه وكل الطلبه يارب
ربنا معاهم ومعانا كلنا يارب

بيطرية ومش بايدى يقول...

سلام عليكم اولا ازيكم ثانيا بجد ربنا يتقبل دعاؤكم جميعا وبخصوص الاستاذ ويل ممكن يا ابلة ارد عليه بجد انت عارف اللى كان بيدور جوانا قبل الامتحانات بخصوص وزير التعليم احنا كنا بندعى بحاجتين ياما نخطف الوزير زى ما بيقول ياما الريس يموت بس دلوقتى بعد ما الامتحانات جت سهلة بقينا بندعى ربنا يكتر من لحمه يارب ويجعل سمانته عريضه اللهم امين يارب يوقفنا جميعا ويحقق احلامنا ونوصل لكل اللى احنا عايزينه بس بدووووون (غش)

حفيدة عرابى يقول...

منوره
اى حدمة ياستى
الحاج جوجل ذات نفسه بيدعى دلوقت

حفيدة عرابى يقول...

لورنس العرب
اللهم امين

حفيدة عرابى يقول...

دكتور ياسر
ربنا يوفقهم جميعا
بالمناسبة البوست بتاعك عن اشتغالات الامتحانات رائع جدا
ربنا يوفقك

حفيدة عرابى يقول...

ويل
مش قادرة اقولك انا كنت سعيدة اد ايه بتعليقك
اصل انا كنت فاكرة ان دى احلامى الدفينة انا بس
بس الظاهر الكبت اللى احنا فيه من الوزارة يعمل اكتر من كده
طيب تعمل ايه لو كان مصيرك تكمل باقى عمرك مع الوزارة دى؟

حفيدة عرابى يقول...

اسامة
وعليكم السلام ورخمة الله وبركاته
ربنا يكرمك ويستجيب دعائك
نصيحتك غالية جدا
انا شايفة انهم يحاولوا يحققوا احلامهم وفى الاول والاخر لازم يتسلحوا بالرضا

حفيدة عرابى يقول...

جى جى العسولة
اهلا بيك
ربنا يستجيب دعائك
انا سعيدة جدا بمعرفتى بيك
مدونتك جميلة جدا وشابة وكده يعنى
فصيحة انا مش كده؟

المهاجر يقول...

ربنا يوفقهم ويحقق أمانيهم ويدخلوا الكليات إللى عايزنها

حفيدة عرابى يقول...

المهاجر
اللهم امين
شكرا على الزيارة والدعوة واتمنى تتكرر

tarek momen يقول...

بالتوفيق ان شاء الله

نهر الحب يقول...

يارب النجاح والتوفيق لكل الطلبة

حفيدة عرابى يقول...

استاذ طارق
شرفتنى يافندم وجزاك الله خيرا

حفيدة عرابى يقول...

نهر الحب
اهلا وسهلا بيك نورت المدونة
وشكرا على دعائك

حفيدة عرابى يقول...

يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك الفيزياء كانت سهلة لدرجة ان الطلبة واولياء امورهم كانوا مستغربين
ربنا يريحنا من السياسات الفاشلة لوزارة التعليم خفضت سقف طموحاتنا اوى