? ??????????????Totally Vaycay!? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??10 Grabs Today. 3875 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Shhh... Listen? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??10 Grabs Today. 1708 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

الجمعة، 12 فبراير 2010

أول هدية

المدون المتميز
أهدانى هدية غالية جدا
صورنادرة لجدى الغالى عرابى باشا
أنا عاجزةعن الشكر
بجد مش عارفة أشكر حضرتك ازاى
لكن الحاجة الوحيدة اللى قدرت عليها
انى أنشر الصور دى
وأزود عدد البشر
اللى ممكن يشكروا حضرتك

منزل عرابى باشا

شكرا جزيلا

بصراحة دى أول هدية تدوينية أحصل عليها

كمان

فى مفارقة ظريفة جدا

حصلت النهارده

زودت سعادتى بهدية حضرتك

لكن ده فى بوست تانى ان شاء الله

شكرا جزيلا





























11 التعليقات:

مهندس مصري يقول...

ألف شكر له على الصور المهمة دي

AHMED SAMIR يقول...

فعلا.........صور في غاية الأهمية
حقيقي جميلة
تحياتي

بيطرية ومش بايدى يقول...

ماليس دحوة انا اول تعليق
اهئ اهئ اهئ

بيطرية ومش بايدى يقول...

ولا اقولك خلاص مش مهم خلينا التالت عشان السنة برده
مش موشكل خالص

عندى ليك مفاجاة جامدة هاقولك عليها كمان يومين كده

استعدى بقى

نروح نقرا ونرجع تانى

بيطرية ومش بايدى يقول...

حلوة اوى الصور دى
مبروك عليكى يا باشا

ونشكر برده المرسل

ومنتظرين جديدكما

قلم رصاص يقول...

بجد صور حلوة اوي
اخدتني بالزمن للوراء مايزيد على قرن من الزمان

بس والله رغم انها الصور قديمة اوي الا اني حاسس انها جديدة ومتصوره قريب

ولعلم حضرتك انا كدت في لحظة اصدق انك من اسرة عرابي باشا فعلا ..

ياترى دا صحيح ؟

تقبلي مروري واحترامي

Wanda يقول...

حلوة الصور
بس بمناسبة الفالنتين بقى هاتلنا صورة صفية
اصل الست ديه فعلا تستحق الواحد يقولها كل عيد حب وانت كنت طيبة
اصل اعتقد انها حبت الراجل ده حب مش عادى

تايه في وسط البلد يقول...

السلام عليكم

بالطبع عرابي باشا يستحق ما هو اكثر من هذا الف مرة

ولا شكر ابدا علي واجب

كل ما اتمناه هو حفظ الباعث الذي كان يحرك عرابي في قلوبنا مثلما نحن سعداء بمثل هذه الصور الان

دمتي بالف خير

ملحوظة: الصورة الاولي لعرابي لدي وصوله منفاه في سيلان

حفيدة عرابى يقول...

مهندس مصرى

شكرا جزيلا لك على الاهتمام
والمتابعة
تحياتى لحضرتك





استاذ أحمد سمير

هى فعلا جميلة
أنا مش قادرة أمنع نفسى عنها
صورته الاولى بتكلمنى
انا اتجننت خلاص
تحياتى لحضرتك




ست الضاكتورة

اخدتى بالك من الضاد دى فظيعة

انت الاول فى القلب ياقمر
استمتعى بالاجازة على اد ماتقدرى
ومستنية المفاجأة



قلم رصاص

لا كل شوية هتقولولى الصور حلوة
ممكن أعيط
ومش عارفة ليه
بس هى عجبتنى جدا
فيها معانى كتير قوى
كان يبقى لى الشرف لو أنا حفيدته يافندم
كل الموضوع
ان استاذ طارق مؤمن كان دايما يقولى
ياحفيدة عرابى
والكلمة كانت بتهزنى جدا
وحسيت ان لقد خلقنا الله احرارا
مش اسم
فسميت نفسى حفيدة عرابى
تحياتى لحضرتك



واندا

الله يخليك
فى الخباثة كده
مين صفيه
دى زوجته؟
انا معرفش اسمها
ولا تكونى بتتكلمى على صفية زغلول
لا فهمينى الله يخليك




مش تايه ابدا ولا حتى فى وسط البلد

سعادتى بالصور
مالهاش حدود
ولسه مش عارفة أشكر حضرتك ازاى على الهديةالقيمة

ربنا يحقق لحضرتك كل أمنياتك
وليست الخاصة بعرابى فقط

أحمد عاطف يقول...

هل بجد انتي حفيدة الزعيم احمد عرابي ؟؟

ماهو لو حفيدته ... تبقي من الشرقية

وتبقي من هرية

ونبقى قرايب

تسلم ايدك على الصور

حفيدة عرابى يقول...

استاذ أحمد عاطف
أهلا بحضرتك
شرف لاأستحقه يافندم
أنا بس بحبه جدا
وبحب كلمته الشهيرة قوى
فاعتبرت نفسى من أحفاده

حضرتك من أحفاده؟
لو ده صح
تكلمنا عنه
أو تحكى لنا الكلام اللى سمعته عنه
تبقى كسبت فينا ثواب


تحياتى لحضرتك